zondag 7 juli 2013

Haakwerk

Wat een heerlijke start van de vakantie! We genieten hier van het mooie weer. De meiden spelen heerlijk buiten en ik strijk neer met mijn haakwerk. Na een hele lap wit kon ik vandaag eindelijk beginnen aan de vrolijk gekleurde rand van mijn omslagdoek. Het idee voor deze omslagdoek zag ik al op meerdere plaatsen in blogland voorbij komen en leek mij wel een mooi vakantieklusje voor straks in Spanje, maar als het zo doorgaat moet ik een nieuw project voor mee naar Spanje bedenken.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk he.....zo'n mooi project en de kinderen die zich heerlijk vermaken.....Ben heel benieuwd naar het eind resultaat..
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Ik las je berichtje op mijn blog net over het volgen...als het goed is kan dat gewoon hoor...in de linker side-bar staan google-friend-connect (druk op de knop -neem deel aan deze site-) en ook een knop met bloglovin..dat is superhandig...maak je een account aan en dan krijg je elke dag een update van de blogs die je volgt in je mail.....Kijk maar!
    Laat je even weten of het lukt??
    Er staat ook een mailadres van me (gezien de lengte van de berichtjes is mailen misschien handig;).
    Wast heb je trouwens een leuk jurkje aan op de foto....!!!! Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet erg goed uit! Heerlijk genieten met dit weer. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, jij bent veel slimmer bezig en hebt heel mooi het middelste witte stuk een flink eind langer gemaakt dan ik dat had gedaan! Dat wordt echt een hele mooie omslagdoek, zeker weten...

    BeantwoordenVerwijderen